سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بیوگرافی خوانندگان رپ و پاپ





نام : امیر رضا عطاری

ملقب : رضایا

متولد : 16/4/1365

محل سکونت : تهران

سبک :R n B

کنسرت : مالزی

همکاری : ارمین 2 اف ام " تتلو " تهی " ابلیس " پیشرو " اسلیم " حسین تهی " اردلان طعمه " مسعود سعیدی " شاهین فلاکت " مهران مستی " مهدی مقدم " مهدی مدرس " نریمان " و ... ( چندین خواننده دیگر که چندان معروف نیستن )

کلیپ : غیر مستقیم " نازنین " تو مال من بودی " نازگل " نیار بهونه " ایرونی

رضایا ابتدا در سبک پاپ زیر نظر استاد پزمان بلورچی کار میکرد و اولین کار rnb که خوند اهنگ بی معرفت بود

بعد اون اهنگ تصمیم گرفتن که با هم کار کنن و به موفقیت امید زیتدی داشتن که به این موفقیت رسیدن

اهنگی که اونها رو بالا اورد اهنگ نازگل بود که با شاهین فلاکت خوندن

بعد این اهنگ اهنگهای زیادی با همکاری این زوج خونده شد و اکثرا اهنگهای موفقی بودن مانند : سوء تفاهم " عشق کثیف " عشق من " و...

بعد از خوندن این اهنگها رضایا به شهرت رسید و با خوانندگان رپ سرشناسی همکاری کرد مانند ابلیس " پیشرو " تهی و تتلو

رضایا با گروه t &t و ارمین یه گروه دیگه ای رو تشکیل دادن که اهنگهای زیبای غیر مستقیم " حال گیری " برو از پیش من 2 رو خوندن و امیر تتلو به شدت از این گروه راضیه و می خواد هر طور شده این گروه رو حفظ کنه
 تحقیق:پوریاطغیان / امیر



امیر ::: شنبه 87/7/13::: ساعت 2:30 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 4
کل بازدید :115821

>> درباره خودم <<
بیوگرافی خوانندگان رپ و پاپ
امیر
بیوگرافی خوانندهای رپ و پاپ

>> پیوندهای روزانه <<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بیوگرافی خوانندگان رپ و پاپ

>>لوگوی دوستان<<


>>موسیقی وبلاگ<<

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<